11 Mayıs 2011 Çarşamba

RENGE RENK


Sezon ışık saçıyor. Her rengi bir birine karıştırmak serbest içindeki renkleri çıkarma vakti. Parlak renklerin hakimiyetinde ki yaz içimizi ısıtacak. Color Block trendi yazdan kışa modaya hakim olacak gibi, modacılar kış koleksiyonlarında da yer verdikleri renklerden öne çıkan turuncular,yeşiller tek başına da dikkat çekici 











Fotoğraf : Eylem Olaş
Styling : Rookie Icon 


Marie Claire dergisinin düzenlediği yarışma için kolları sıvadığımız çekim son halleri ne yazık ki ilk 14 kalamadım. Yarışmanın adil değerlendiğini de düşünmüyorum. Sektörde bu işi yapan insanların da yarışmada yer alması yarışmadan çok başka şeylerin döndüğünü öğrenmek beni açıkçası üzdü. Bir çok arkadaşın hakkının yendiğini düşünüyorum. Keşke dürüst ve adil bir yarışma yapa bilselermiş. 

6 yorum:

  1. canım kesinlikle çok güzel olmuş, bayıldım ben hiç moralini bozma bak ben hiç bozuyor muyum. Hakikaten önemli olan tecrübe edinmekti. Ben bu yarışmaya katılırken oleyy yeteneği olanlar prof hayata atılacak diye düşünmüştüm ama mc nin amacı zaten prof olanları seçmekmiş. mc almaya son zaten yarışma koşullarını öğrenmek için dergi almayı şart koşan ve yarışmanın sonuçlanma tarihini bile bildirmeyen bir yarışma idi, üzülmeye değmez bence=)

    YanıtlaSil
  2. canım güzel yorumun için teşekkür ederim. evet mc almayarak onları protesto etmek gerek. Biz içimizdeki ateşi söndürmeyelim :)

    YanıtlaSil
  3. salayın bayanlar fasa fiso bu yarışma işleri sadece tepki toplamak

    YanıtlaSil
  4. Beautiful photos and great blog!!! Come to visit my blog too :))

    WWW.RENEBRAUN.COM

    Kisses!

    YanıtlaSil
  5. They're really cute outfits! My favorite is the last one! You did a brilliant job with the styling! xoxoxxoo

    YanıtlaSil
  6. thanks :)did you make me happy

    YanıtlaSil