22 Ekim 2009 Perşembe

Farklı Oje Sürme Teknikleri



kendi trendinizi olusturabilirsiniz.


ilginç aklınıza gelen cılgın fikirleri beyninizde biriktirmeyin onları sanat eseri haline getirme vakti :) evet ben bazen beyin fırtınası yapıyorum ve değişik egzantrik şeyler çıkıyor.



herkezden farklı olmak için ojenizi farklı sürebilirsiniz.






çok basit yapması ben bu senin renklerinde olan pudra rengini tercih ettim iki kat sürdükten sonra ojeyi 15saniye bekletim üstüne dantel,delikli herhangi bir kumas veya farklı bir materyelde olur aklınıza ne gelirse artık onunla desen veriyorsunuz.

ben 3kat ilavesi yaptım simli bir gümüş rengi oje ve farklı bir görüntü ortaya çıktı.



ikinci olarakta frenc nizi farklı sürebilrisiniz vahşi ve seksi görünmenizi sağlar ve gören herkez kıskanıcaktır :)

umarım beğenirsiniz ve uygularsınız


rookie girl ;)öptüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder