26 Temmuz 2010 Pazartesi

VOGUE - AĞUSTOS





Vogue Agostos sayısı çıktı. yine  döktürmüş ekip daha okuma fırsatım olmadı ama göz ucuyla baktım. Her sayfa oku beni diyor resmen :)


Bu sayının kapağında modanın ikonlarından Victoria Beckham yer alıyor. çekimler çok eğlenceli Ece Sükan'ın editörlüğü çok başarılı fotoğraflar Ellen Von Unwerth Londra'da gerçekleşen çekimleri seyretmek çok keyifli Türk Moda Tasarımcılarının parçalarını giyerek hazırlanan çekim modacılarımızın başarısını bir daha kanıtladı. Yıldırım Mayruk koleksiyonu'nu dergilerde göremediğimiz için büyük bir kayıp içinde olduğumuzu düşündüm devamlı görmek istiyorum Mayruk'u









Sanem Çelik'inde konuk olduğu ve Los Angeles'de gerçekleşen çekimler ve Sanem duru güzelliğiyle mest etti beni  fotoğraflar Jason O'Dell tarafından çekilen her kareyi beğendim.









"Gözümüz yükseklerde" konulu İstanbul'un kubbelerinde yapılan çekimler çok egzotik.









Vogue bu sayısını da elinizden düşürmeyeceksiniz.

rookie ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder