8 Nisan 2011 Cuma

İSTANBUL'A AŞIK OLMAK

İstanbullu olmak her zerresine aşık olmak demek, adımınızı her attığınız yerde geçmişin izleri olan, Osmanlı toprağı İstanbul birde deniz üzerinden izleme keyfini yaşamadıysanız neler kaçırdığınızın farkında değilsiniz. Boğaz köprüsünün altında geçmek her iki yakayı seyir eylemek martı ve dalga sesleri eşliğinde 



İstanbul benim şehrim
aynaya yansıyan yüzüm
İstanbul benim şehrim
durmadan kanayan yaram

İstanbul ağlayan kadınım
aldatan erkek
İstanbul ağlayan kadınım
ağlayarak ürkek





İstanbul benim melodim
geceleri dinlediğim
İstanbul benim melodim
ağlayarak inlediğim

İstanbul ağlayan gözlerim

ıslanan kirpiklerim
İstanbul ağlayan gözlerim
kopan ipliklerim



şiir :  Kubilay Tek








Gömlek : Little Big
Kazak : Lcw Wakiki
Etek : Benim Tasarımım
Ceket : Limon Company
Ayakkabı : Koton 
Kemer : Collezione
Çanta : Mango
Kolye . Benim tasarımım
Bileklikler: Benim tasarımım
Yüzük : Atlas Pasajı 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder