24 Şubat 2012 Cuma

SENİ MARNI PARTİSİNE GÖTÜRÜYORUM






H&M Versace'den sonra Marni işbirliği ile artık tüm tüketicilere marka heyecanı yalıtıyor. Bunu yaşatırken de özel parçaları özel bir satış partisi ile sunum yapıyor. Marni etiketli bir cicinin dolabınıza işkencesiz, keyifli ve bol partili gelmesini istemez misiniz?

O zaman  Benimle gelmeye ne dersin :) Özel satış partisine yanımda bir izleyicimi de götürmek istiyorum. Bu sen neden olmayasın o zaman yapman gereken sol tarafta bulunan izleme butonundan izleyicim olman ve Marni markasını seviyorum ........... doldurarak mail adresini yazarak posttun altına yorum yazman yeterli.




7 mart çarşamba gecesi benimle eğlenceli bir partiye katılacak olan şanslı izleyicimi  2 mart günü seçiceğim.




Yorum bırakan herkese teşekkür kazan Zeytin oldu.

4 yorum:

  1. marni markasını seviyorum çünkü oda beni sevcek biliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Marni markasını seviyorum çünkü desenlere bayılıyorum ve onları üstümde görmek istiyorum!

    selendemirbas@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Love Love!!


    http://thefashioninbox.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ben de ordayım :)

    http://grigioboy.blogspot.com/

    YanıtlaSil