6 Mart 2012 Salı

SENDE YAP - RENKLİ KOLYE







Sende yap köşemde hep denediğim tasarımlara yer veriyorum. Üretken olmayı seviyorum. Vakit buldukça bir şeyler tasarlıyorum. Bu aralar kolye çılgınlığım başladı. Bunun dışında da bir sürü tasarım yaptım en kısa zamanda paylaşacağım sizlerle. Daha fazla fikre ulaşmak isterseniz Facebook sayfamda Sende Yap kısmına beklerim.
Gelelim bu renkli kolye tasarımına, önemli olan farklı boncuk türlerini bir araya getirmeniz. Florasan renkler olursa daha çarpıcı görünecektir.



Kalın plastik zincir bulmanız gerekiyor. Burada en etkin rol onun renklilerinden de alabilirsiniz. Sonra çivilireni boncuklara geçirin, renk uyumuna dikkat ederek ön bir dizim yapın sonra halkalar yardımı ile zincire takmaya başlayın bu kadar basit. Malzemeleri Eminönü'den temin edebilirsiniz.




     FACEBOOK    -    TWITTER    -    BLOGLOVIN


1 yorum:

  1. haha! ben bu kolyeyi tanıyorum :) hihi :) bize geldi :)

    YanıtlaSil