3 Haziran 2012 Pazar

PAPATYA









Hırka/Cardigan Koton - Pantolon/Pants H&M - Çanta/Clutch Matthew Cox - Ayakkabı/Heels Zara - Kolye/Necklace Bazaar - Gözlük/Sunglasses Colleizone - Bileklik/Bracelet Koton|My design






Yaz sezonun en sevdiğim yanı giyinirken çiçek açmak. Bu sezon bu trendi fazlaca dolabıma koydum. Renkli olmayı seven biri olarak elim hiç nötür renklere gitmiyor. H&M'nin çiçekli pantolonu, bu sezon Alexander Wang koleksiyonunda kullandığı boydan boya çiçek desenli pantolona çok benzediği için aldım. Ve yıllarca giyebilirim. Üstime dikkat çekenler evet :) hırka ve ben onu ders giyindim. Farklı olmayı seviyorum, sizde başkalarının ne dediğine kulak tıkayın ve farkınızı gösterin.














2 yorum:

  1. kombin çok başarılı!
    bende beklerim bloguma
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Pantolon mükemmel! ben gerçi çok bi Mary Katrantzou gördüm kendisini :) kırmızı, ters hırka tamamen farklı bi şey yapmış olayı.. çok başarılı!

    YanıtlaSil