20 Mart 2013 Çarşamba

MERCEDES-BENZ RUNWAY SHOW | Tanju babacan-Nihan peker-Tuvanam-Nazlı bozdag



Bu sene daha fazla tasarımcı ve bol defileli IFW gerçekleşti. Konuşulanlar listesinde sanırım en gündemde olan Tanju Babacanın yumurtaları olmuştur. Tarımcının değişken tarzı her sene farklı şeyler ortaya koyma arzusu bazen başarısızlıkla sonuçlansa da bu sene beni, şaşırtan bir performans sergiledi. Koleksiyon look geçişleri, renkleri ve deseni harmanla şeklini çok beğendim.Yumurta deseninin bu kadar bir güzel etki yaratması ve onu  sürekli tekrar desenlerle zenginleştirmesi kürkün üzerinde kullanması ve keşke o kürk detayını daha fazla kullansaydı dedirtti bana. 






Kendini bilen genç tasarımcılardan Nihan Peker'in benim için her zaman yeri ayrıdır.Tasarımlarında ki arayış yolculuğu her koleksiyonda daha kendini yeniliyor. Temiz görünümleri seven tasarımcı bu koleksiyonunda da  sade lookları desenlerle zenginleştirmiş. Diğer koleksiyonlarına göre daha sade kalmış. Artık bu görüntüden uzaklaşıp daha detaycı koleksiyonlar hazırlaması onu daha üst sırala çıkaracak gibi.







Tuvanam iki sezonudur beni şaşırtan yenilik ve gelişme içindeyken bu koleksiyonu ile hayal kırıklığına uğradım.Çok esinlenmeli look hakimiyeti, sıfır bir koleksiyon ile karşımızdaydı. Yine art-deko ile zenginleştirmeye çalışsa da koleksiyonda Jean paul gultier, Burberry ve Gucci görmekten Tuvanam tasarımları göremedim. 




fotoğraf Eda Nakıboğlu, hayatını Tasarla

Yeni isimlerden işçiliği ve yalınlığına bayıldığım Nazlı Bozdağ var. Bence sanat kokan bir look çıkarmış ortaya.  Basit, ama stil sahibi bir koleksiyon ve her bayan için arzu nesnesine dönüşecek parçalar yer alıyor. Studio sunumuna bile yakışmış sergi havasında izlenilir modasal sanat.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder