5 Kasım 2013 Salı

Hoodie Buddie





Sarper'in mesaj içerikli modiyesi :)



Ve benimki ancak yarısını çalışabildim. En zor deneyim benim kisi oldu çok çileli bir deneme oldu ama finali güzel bitti. 


Onurollstyle'ın yaratıcı modifiyesi







Geçtiğimiz hafta sıradışı bir ürün olan Hoodie Buddie  ile nefis bir kahvaltı ile tanıştık. Vesta'nın düzenlediği ve Aşşk Cafe'nin nefis lezzetli kahvaltısı ile gerçekleşen bu etkinlikte harika vakit geçirdik. Modifiye yapmayı seven biri olarak tam benlik bir etkinlik oldu. Diyebilirim.

Birazda Üründen bahsedelim;
Bir ürün hayal edin ki siz spor yaparken müzik dinlemenizi kolaylaştıracak bir ürün. Bunu nasıl mı yapacak? İşte bu devrede Hoodie Buddie giriyor. Kapşonlu sweatshirt ve fermuarlı modellerinin bağcık kısımlarında bulunan kulaklıklarla müzik dinlemeye sihirli bir yöntem katıyor.
Yani koşarken bir yeriniz den sarkan, dolaşan kablolar yok ve harika pazar kahvaltınız dan sonra yürüyüş yaparken bağcıklarını kulağınıza geçirerek keyfini sürebiliyorsunuz. Aslında yurt dışında ünlü simaların genellikle kullandığı çok yaygın bir ürün burada Demo Grup işbirliği ile satışı sağlanıyor. Hemde yurt dışı fiyatlarına göre çok daha uygun. Bir güzel özelliği de yıkanabilir olması. Yani kablosuna hiç bir şey olmuyor şahsen ben yıkadım ve hala çalışıyor. Özel bir cebi var sadece ipodunuzu koymanız için tasarlanmış.  Ürünü incelemek ve satın almak için sitesinin linkini veriyorum. Keyifle kullanın Hodie Buddie Turkey










FACEBOOK       *       BLOGLOVIN       *       TWITTER







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder