15 Ocak 2014 Çarşamba

Wolf







Shirt Kikiriki  - Sweat Mango - Skirt - Bag Mudo - Flats King





Ocak ayı mı yoksa mayıs belli değil bu havalar eminim size de neşe veriyordur. Bir kaç gündür sıcacık güneşin altında kahve yudumlama keyfi ve bunalmadan güneş banyosu yapmanın tadını çıkarıyorum. Eminim sizde güzel zamanlar geçiriyorsunuzdur. Bu gün bizde indirim değerlendirmesi yaptık. Animal baskıların modayı işgal etmesi ile doğan bir çok parçayı severek kullanıyorum bu günde kurt motifli sweatimi mini bir etekle kombinledim. Ve havanın keyfini çıkarmak için montu evde bıraktım. :)












FACEBOOK       *       BLOGLOVIN        *      TWITTER







1 yorum:

  1. Endişeli ben, güneşli havanın tadını çıkartmaktan çok barajlarda azalmaya yüz tutmuş su stoklarını düşünüyorum, kaygı duyuyorum. Bu endişelerle güneşli kış günü hiç çekilmiyor. :)

    Blogunuz çok güzel. Sevgiler,

    YanıtlaSil