14 Ekim 2010 Perşembe

PARİS DERLEMESİ

BALMAIN




Balmain değiştiren adam Christophe Decarnin bu yaz bizi grunge havasına sokacak 
bilerek kaçan çoraplar,batik efektli jean skinny ve shortlar,zınbalı deri ceketler bizi hiç bırakma 


ALEXANDER MCQUEEN





Markanın yeni tasarımcısı Sarah Burtonın ilk Mcqueen koleksiyonu görücüye çıktı.
tabi kimse Alexanderin yerini tutamıycak o bir dahiydi modaya çok şey kattı.
ve artık tasarımcılara ilham kaynağı olacak. markanın yeni tasarımcısı Sarah kadınsı bakış 
açımla tasarımlarımı yapacağım dedi.
koleksiyon parçalarını beğendim tam not dantel deri detaylar, binici ceketler asil bir duruş ve yenilenen mcqueen


GIVENCHY








Givenchy koleksiyonu gotik ve karanlık  küt kesimler deneysel çalışmaların olduğu koleksiyon 
dikkat çekici leopar deseniyle bütünleşen koleksiyonun tül detaylarını sevdim.


HERMES








Atlarımız hazır ve Hermes binici kıyafetlerimizi bekliyoruz.
bu koleksiyon güçlü vücut hatlarının sergilendiği bir koleksiyon olmuş.
her parça şık ve al beni kıvamında yüksek beller,ince yelek kemerler,deri süet hakimiyeti 
akılda kalıcı bir koleksiyon Jean Poul  Gaultier ellerine sağlık :)


CHRISTIAN DIOR











Johnu koymadan edemezdim tam bir ikon :) ı love Gallione
Christian Dior koleksiyonu denizci kız temasıyla başlayıp şeker renkli tiril tiril elbiselerle devam etti.
şeker gibi renklerle yaza merhaba diyor. Dior biraz havana tarzı anımsattı bana 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder