8 Şubat 2011 Salı

İFW - CATWALK

Simay Bülbül       "Zema'nın Seslenişi"

Simay bülbül İFW ikinci günü gerçekleştirdiği defilesinin esin kaynağı kabile kadınları,yaşamlarının günümüze uyarlayan tasarımcı, beni biraz hayal kırıklığına uğrattı.Daha etnik dokusu olan bir koleksiyon bekliyordum. Toprağı hissetmek ve kızıl güneşin renklerini görmek isterdim. En azından bana yapan çağırışımlar bunlardı. Koleksiyonda her zaman olduğu gibi deri materyalini kullanan Simay derilerine püskül ve yırtık şeritler halinde kullanmış. Deri dantel ikilisinin zarafeti göz dolduruyor. 
Aksesuarlar konusunda oldukça başarılı bir koleksiyon tek başlarına sizi büyüleyebilir. Kalın boyun aksesuarları,başlarına kullandığı zincir detayları çok beğendim. Gotik bir yüzü olan koleksiyon bana karanlık havası verdi. 


Günseli Türkay        "Kırık Porselen"

"Kırık Porselen" koleksiyonu ile Günseli Türkay'ın renkli dünyasını seyre dalmak çok keyifli desenleri kumaşlarla harmanlayan tasarımcının yaratıcı dünyası herkesi etkisi altına alıyor. Kırılmış porselen parçalarını, saçlardaki mini çiçek bahçesi ve vücut boyama sanatını da kullanarak muhteşem bir showla gözlerimizi şenlendiriyor.
 Sonbahar Günseli için çok renkli, tasarımcı trendlerin fazlaca etkisi altında kalmış 2011 yaz  modasının çizgileri,dantelleri hakim, D&G, Prada, Junya Watanabe'den esinlenmeler de mevcut


Mehtap Elaidi      "Çoğul Yalnızlık"

Mehtap Elaidi koleksiyonunda çoğul yalnızlığımıza değiniyor. Sosyal medyaya bağımlı olmamız her adımımızı takip eden insanların olmasına alışkın olduğumuz günümüze değinene koleksiyonun aslında temeldeki yanlızlığımızdan esinleniyor. Geçişler ve renk kullanımı çok başarılı, geometrik formlarla oluşturduğu desen her parçasında var oluşu koleksiyonun bütünlük zenginliğini dolduruyor. Kışın trendleri olacak gibi görünen kiremit ve sarı aralarda yer alıyor. Danteli anımsatan desenini akıllarda yer etiğini düşünüyorum. Minimalist bir çizgi kullandığı ceketlerin formlarıyla oynayışı, eteklere verdiği drape detayları başarılı, yünlerle süslediği tül kazak favorim içinde

1 yorum:

  1. Günseli'nin bu sıradışı defilesi kesinlikle hayranlık uyandırıcıydı ve Özgür'ünkiyle birlikte en iyisiydi ! (:

    YanıtlaSil