13 Aralık 2011 Salı

HO HO HO! HAPPY NEWYEAR



2012 ye sayılı günler kala e yarında doğum günüm olması etkeniyle kendime Noel ağacı yaptım. Tek fark ağaçta süs yerine istediğim stylish parçaların bir kısmı ekli ve daha bir sürü aklıma gelmeyenleri de dahil ederek ten bir umut biri görür hediye alır

Evet çoook istediklerim arasında Balenciaga'nın muhteşem galaxy boyutundan pabuçlar ve Givenchy dijital baskılarında fetişizm akan kalem etek,Isabel Marant'ın bu sezon koleksiyonu beni benden aldı aztec desenlerle aşk yaşamamak olmaz, Burberry muhteşem trenckotlarına bayılmayan yoktur benim favorim kolları deri olanlar istiyorum 4o kere söylesem olur mu? sizce. :(  Mui mui, Prada muhteşem pabuçları ve klasik otomobil desenli parçalarının bütün hepsini Noel Baba baçadan bana yolla, Louis Vuitton'un beni kendine suçlu bıraktıran clutch torbaya eklemeyi ihmal etme ve o ağaça eklememiş olduğum hayalini kurduğum tüm stylishleri de .
İşin acı kısmı ne biliyor musunuz. Yeni sezon geldiğin de yine tatmin olmamış açlar gibi her şeyi isteyecek olmam


Ve size de mutlu Noeller dilekleriniz gerçek olsun. 2012 sizin ve benim yıllım olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder