19 Kasım 2012 Pazartesi

BOYFRIEND JEAN






Kazak/Sweater Bershka - Boyfriend jean Levis - Ayakkbı/Heels Koton - Çanta-Kolye/Bag-Necklace Rookieaccessory - Yüzük/Ring Claire's - Rookieaccessory









En sevdiğim parçalar bir beden büyük görünümlüler. Özellikle erkek parçaları tshirt, jean bu aralar gördüğüm iyi parçaları dolaba arşivlemeye çalışıyorum. Bu denim pantolonum da en sık giyindiğim parçalardan kadının vazgeçilmezi olan topuklular ile kombinlemek de daha stil görünüm kazandırıyor. Kolye benim eserim büyük bir kutum var içinde boncuklar, taşlar ve aksesuarların bulunduğu bazen onun içini açıp yeni şeyler deniyorum. Orta aksesuarı hazır bir parça ben onu farklı zincirlerle stilize ettim. Hoş oldu gibi ne dersiniz?








TWITTER   -   BLOGLOVIN   -   FACEBOOK



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder