4 Kasım 2012 Pazar

LOVE EARRING










Bluz/Tops Alexander Wang - Pantolon/ Pants Mango - Ceket/Jacket Bershka - Çanta/Bag Rookieaccessory - Ayakkabı/Sneakers Colliezione - Kolye/Necklace Vintage - Bileklik/Bracelet Taja | Rookieaccessory - Küpe/Earring cuff  İllenil







Havalar soğumaya başladı. Yazın uzun geçmesinden dolayı ben çok memnunum, keza güneşi hep sevmişimdir. Bu gün gezmek için rahat parçaları tercih ettim. Biraz mağaza gezindikten sonra içilen kahvenin tadı bir başka. Ve yeni takıntım kulak bilezikleri bu ejderhayı gördüğümde stilim, en hit parçası olacağını anladım. Ve bir kaç modelini daha edindim.











FACEBOOK   -    BLOGLOVIN    -    TWITTER








1 yorum:

  1. Bu earring cuff ları çok seviyorum ben de yazın 3 tane birden almıştım. Seninki de harikaymış çok beğendim .

    lifetoastylized.blogspot.com

    YanıtlaSil