24 Ocak 2013 Perşembe

That has a soul dress










Gömlek/Shirt Vintage - Jean LittleBig - Ayakkabı/Loafer King - Mont/Coat Mango -Çanta/Bag Mango -Kolye/Necklace Vintage - Yüzükler/Ring skull Taja | Tiger Prensses | İlenil






Vintage parçaları seviyorum. Ruhları olduğuna inanıyorum. Bir zamanlar bir başka kadın onu farklı bir şekilde kullanmış ve şimdi ben giyiniyorum. Onun hayal ettiğinden çok farklı belki aynı tarzda kıyafetler konusunda hassas biriyim. Kolay kolay vazgeçmem onlardan illaki bir sene yine favori olacak diye düşünür geleceğe saklarım. Benim gibi yapanlar parmak kaldırsın :)







FACEBOOK     *      BLOGLOVIN     *      TWITTER






6 yorum:

  1. ben de senin gibi düşünüyorum! ayrıca bu gömlek gerçekten muhteşemmiş, hakkını da vermişsin ;)

    YanıtlaSil
  2. Peki o kırmızı toka? Çevrenden biri de çıkıp " ne yapıyorsun sen ya?" demiyorsa hiç gerçek arkadaşın yok demektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan ne demek istedin anlamadım. :) ama yine de teşekkürler

      Sil
  3. gömleği çok sevdim:) çok güzel olmuş bu kombinde:)

    YanıtlaSil
  4. Gömleğinin desenine ve renklerine bayıldım!!!

    Belki bloguma göz atmak sen de takibe almak istersin::)
    sevgiler

    http://nureradli.blogspot.com

    YanıtlaSil