17 Eylül 2010 Cuma

İSTANBUL'DA BAYRAM

biraz ağır gidiyorum farkındayım ama geç olsun güç olmasın Bayramı bitirdik.
Ben gezmeye doyamadan tatil bitti. Çok eğlendim ve neler yaptim ne giydim sizlerle paylaşmak istedim

2.GÜN



                                        
Tophane nargile keyfi pufların üzerinde dost muhabbetiyle keyif otantik lambalarıyla 




kadrajıma takılan güzel kombin

                                       


                                          


                                           


                                                   
Taksim Köstebeği keşfetmeyen kalmasın plak çantalara bayıldım bir tanesi benim olmalı 



ben ne giydim

jean: colins
t-shirt: bershka
ceket: koton
ayakkabı: zara
çanta: collezione


3.GÜN

                                        

galata kulesini gezmek


                                    



                                      


                                      



     Galata köprüsünde balık ekmek keyif ve gemileri seyretmek



ne giydim

tayt: terkoz
t-hsirt: koton
ceket: atlas pasajında bir mağazadan
ayakkabı: lcw
çanta: collezione





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder