21 Eylül 2010 Salı

VOGUE - EYLÜL



Her sayısı beni heycanlandıran vogue yeni sayısıda kapağıda çok başarılı okurlardan yorumlar kısmında yazımda çıkmış çok mutlu oldum. bu sayının kapağında model Karlie Kloss yer alıyor. kapak seçimi ve DİLEDİĞİN KADIN OL sloğanı çok vuruçu ama hep içimden geçen türk bir modelin kapakta olması inşallah bunu da görürüz.beğendiğim yazılar arasında Zuhair Murad robortajını beğendim. bildiğiniz üzere mango markası ile işbirliği devam ediyor ve daha bir çok koleksiyon çıkıcağını düşünüyorum. oryantal dokuları kullanış tarzıyla kadınların dişiliğini ön plana çıkaran tasarımlara imza atan dizaynırın elinden çıkmış bir elbise giyinmek kim istemez ki sonbahar havasında olmamız yeni koleksiyonlar yeni detaylarla süslü bu sayı öne çıkan savaşçı denim yazısı ve özlem süer'in Bossa markası ile Jean D'art koleksiyonu dikkatimi çekenler arasında,

Gelelim bu sayıdan gözüme çarpanlara 












Kapak Modeli:  Karlie Kloss
Moda Editörü: Mary Fellows
Fotoğraf: Max Vadukul












Tendeki Giz çekimi tam sevdiğim tarz karanlık ama ışığı hissedebiliyorsunuz. güçlü bir kadın ve karakteristlik bir çekim kendisine hayran bıraktı beni Phil

Model : Rasa Zukauskaite
Model Editörü: Keegan Singh
Fotoğraf: Phil Poynter












Kadısınsı haller çekiminin editoryalini çok beğendim tam benim tarzım seçimler 

Model: Meghan Collison
Moda Editörü: Mary Fellowes
Fotoğraf: Arthur Elgort










Kırmızıyı bu kış çok göreceksiniz tutkunun rengi bu sene kadını hakkettiği koltuğa oturtacak

Model: Anna Zakusylo
Moda Editörü: Konca Aykan
Fotoğraf: Emre Ünal





Fahriye Evcen'i Stefano kadrajından görmek tadından yenmez bir lezzet model olarak çok başarılı olduğunu düşünüyorum gerçekten kadınsı hallerini çok iyi yansıtmış

Fotoğraf: Stefano Galuzzi
Moda Editör: Ece Sükan






ve son olarak sonbaharı en iyi anlatan karaler sıcak temas çekimi ile Yağmur Kızılok






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder