11 Mayıs 2012 Cuma

GREEN







Bluz/Blouse My design - Pantolon/Pants NG style - Hırka/Cardigan Koton - Ayakkabı/Heels Mango - Çanta/Clutch - Bilezik/Bracelet Taksim'den - Kolye/Necklace My design 



Sezonda sık gördüğümüz dökümlü kesimler sezonun hitleri arasında 1V1Y den aldığım bu pantolon da tam istediğim gibi, sıcak yaz günlerin de sık tercih edeceğim parça arasına giriş yapacak gibi görünüyor. Bol kesimli parçaları dikkatli kombinlemek gerekiyor onun için yalın, dar kesimli parçaları ben tercih ediyorum. Atlet body adeta kurtarıcı her renginden bulundurmak gerek. 

Takı delisi biri olduğum acıkça belli olduğu için. Bu kolyenin de benim tasarımım olması kaçınılmaz. Renkli taşlarla süslü olan bu tasarımım çok ilgi çekti. Bileğimi abartmadan metalik kelepçem ve tahta bileziğimle donattım.







TWITTER     -      BLOGLOVIN    -     FACEBOOK





2 yorum:

  1. I love those pants!!
    Great blog you have, check mine if you like

    http://justdailythings.blogspot.com

    xx

    YanıtlaSil
  2. pantolonu çok beğendim!

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil