14 Eylül 2011 Çarşamba

FLOWER PRINTED SKIRT









Yine IFW yollarından stilim 3 gününü erken bitirdim. Yorucu ve beni tatmin edici bir gündü. Niyazi Erdoğan'ın ilk solosunu izlemek şahaneydi. Koleksiyonun her parçası ayrı güzeldi Özelikle pelerin. Beyler pelerin kullanmalısınız. İkinci olarakda Hatice Gökçe defilesi yine ağırlıklı erkek koleksiyonu ve çok tatmin edici bir showdu. Bu iki koleksiyonu gördükten sonra gözlerimi bulandırmadan go home dedim.
Stilim için, Bu sezonun zengin renk etkisi yaratan dijital baskılardan bir parça tercih ettim. Çöp olan bu kumaşı etek olarak diktirerek zevkli bir parçaya dönüştürdüm. Jean ile gündüz havasına uygun bir kombinasyon oldu.



Gömlek Kikiriki - Etek Kendi tasarımım - Kolye Annemden - Ayakkabı Mango - Cluctch/Gözlük Collezione
Saat Dice Kayek - Bilezikler Kendi tasarımım - Yüzük T-shop 



Shirt Kikiriki - Skirt My design - Necklace Mom - Heels Mango - Clucht/Sunglasses Collezione
Watch Dice Kayek - Bracelet My design - Ring T-shop


1 yorum:

  1. her yerde boy boy stilin var tatlım : markafoni'de de var bir sürü :)


    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    YanıtlaSil