28 Ocak 2011 Cuma

LEE 2011 & VIVIENE WESTWOOD ANGLOMANIA OPEN DAY



Lee 2011 ilkbahar yaz özel sunumu koleksiyonu harika, ev sahipliği ile keyifli sohbetleriyle beni mest ettiler. kendilerine ve daveti için sevgili Ayşeğül'le teşekkürler. Lee ekibi ile tanışmış olmaktan çok mutluyum. Enfes ikramları ile keyifli bir gün geçirdim.

Lee koleksiyonunda mavinin her tonuyla karşılaşıyorsunuz. Eskitme jeanler,ekose gömlekler, yıkamalı t-shirt ile beklentilerinizi karşılayacak bir koleksiyon. Jean gömlek severler Leede bir çok alternatif bulabilirsiniz.






Lee ve Vivene Westwood Anglomania iş birliği ile çıkan koleksiyon çok punk ve eğlenceli  2011 yazı bakırın tonları, parlak boya efektleri,yanar döner jeanler dikkat çekiyor. Vintage detaylı koleksiyon skinny kesim ağırlıklı Viveane elinden çıkıp ta farklı olmaması kaçınılmaz. Koleksiyonda seçilen parçaları Lee mağazalarında görebilirsiniz. 












Sizler için sevgili modellerimizi yordum. Koleksiyondan seçtiğim parçalarla kombinler yaptım. Seçtiğim parçalarda açık koyu ikilisine, gömlek içine t shirt, erkekler için seçtiklerim

Bayanlar sizi daha özgür görmek istediğimden sanırım yırtık jean, boyalı jean, yelek ikilisini tercih ettim.


1 yorum: