30 Ocak 2011 Pazar

PARIS HOUTE COUTURE WEEK 2011 - SPRING








Christian Dior Couture koleksiyonu esin kaynağı illüstrasyonları ile bizleri büyülü dünyasına götüren Rene Gruau kabarık etekler,plise ve drapeler ile ince bel silüetler, Gallione eşsiz dünyasından çıkan koleksiyon tam bir ihtişam sergiliyor. Kuş tüyü saç aksesuarları ve Rene stili gözlere bağlanan şifonlar muhteşem. Kırmızı ve pudra pembe hakimiyeti ile hazırlanan renk paleti işlemelerle süslü









Valentino couture koleksiyonu zarafet timsali ince siluetler ve zarif adımlar dantel ve şifonun birleşimi koleksiyonda nakış ve volan ön planda vazgeçilmez fiyonk ta tamamlayıcısı gibi 
çiçek ve kelebek konduran tasarımcının bu koleksiyonundan sanki oscar çıkar gibi










Elie Saab koleksiyonu her parçası büyüleyici mükemmel işçilikle hazırlanmış koleksiyon iyi ellerden çıkma couture onun işi gerçekten de hakkını veriyor. İşlemeler,dantellerle süslü koleksiyonun renk paleti ve geçişi çok iyi tasarlanmış zeytin yeşili rengi ve lila renklerin pastelliği ve siyah beyaz uyumu ile Oscar koşan ikinci isim olacak. 


2 yorum:

  1. valentino ve elie saab'ın koleksiyonlarına aşık oldum,dior'un ayakkabıları çok çok iyi.fakat galliano'nun vizyonu couture koleksiyonunu giyilmesi zor hale getiriyor,orda tıkanıyorum.yoksa muhteşem parçalar var.
    blog çok iyi bu arada ben de yeni keşfetmiş bulundum,benimkine de beklerim:)

    http://thebeehivee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. elie saab benimde favorim bakarken hayran kaldım :) teşekkürler seninde blogun başarılı merceğim desin

    YanıtlaSil