19 Ekim 2013 Cumartesi

#MBFWI BEYLER ÇIKARTMASI 2




Sıradışı isimleri hep sevmişimdir. Ülkemizde de aykırı moda sanatçıları olması sevindiriyor beni. Hep merak ile bekliyorum. Bu sefer nasıl bir çılgınlıkla çıkacak, derken bu yıl şaşırtmaktan çok giyilebilirlikle sıradışılığı bir araya getirmiş Şafak Tokur. Sportif detayları, ekose kumaşları ile başlayan koleksiyonun en çarpıcı modelleri finale saklamış. Üzerinde değişik grafik ve suretlerin olduğu baskılı ceketleri ve onu bütünleyen her parça benim beğenimi kazanıyor. Bu defileyi bir kaç erkek arkadaşımla izledim. Çıktığımızda görüşleri kesinlikle bu koleksiyondan bir sürü giyinebileceğim parçalar var. Cümlesi oldu. 








Londra da başarıları ile beğeni toplayan Serdar Uzuntaş, bu yıl ülkesini es geçmeyerek. Burada koleksiyonunu sundu. Sahil kasabasından esinlenerek hazırladığı koleksiyonu "A day at the sea side" giyilebilir ve sportif detaylı parçaların hakimiyetindeydi. Koleksiyonun etki kaynağı çeşitli spor aktiviteleri yapan kolej öğrencileri. En ilgi çekici detay ise sneakersların üzerilerinde ki deniz kabukları oldu. Bir bayan olarak bu koleksiyondan çok giyinmek istediğim parça var. Özellikle spor ayakkabılar ile aşk yaşadım.











FACEBOOK       *       BLOGLOVIN      *      TWITTER


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder