25 Ekim 2013 Cuma

Rookieicon.com




Merhaba yaklaşık 3 yıl olmuş blogumu açalı. Küçüklüğümden beri hep moda benim yanımda bir yerlerimde olmuş. Sanırım ben onunla beraber doğmuşum. Giyinmeyi de giydirmeyi de çok seviyorum. Bir şeyler karalamayı, öğrenmeyi ve öğrendiklerimi paylaşmayı bu blogu da bu yüzden açtım. Moda konuşmaktan sıkılmayan bir arkadaşım olsun istedim. Ve amaç gütmeden yazdım, paylaştım. Umarım benden ve paylaştıklarım dan keyif alıyorsunuzdur. 3.senemi de sevgili dostum Sarper, www.rookieicon.com adresini hediye ederek mutlu etti beni artık bu adres ile de takip edebilirsiniz.















Hepinize teşekkür ederim.










FACEBOOK       *       BLOGLOVIN     *        TWITTER




7 yorum:

  1. ben sizi beğeni ile izliyorum. Daha nice yıllara diyorum.

    YanıtlaSil
  2. her zaman, umarım daha da iyiye doğru gidersin

    YanıtlaSil
  3. nice güzel postlar ve başarılar dilerim. içinizde farklı bir yetenek olduğuna, değişik açılardan bakabildiğinize ve en önemlisi basit objelerden güçlü görüntüler yarattığınıza emin olabilirsiniz. asla vazgeçmeyin. sevgiler

    YanıtlaSil