23 Ekim 2013 Çarşamba

Ozlem Kaya MBFWI Runway









MBFWI 4. günün programı yoğun sabah saati izlediğim. Defile ile bu gün benim için harika başladı derken. Akşam defilelerinin startını Özlem Kaya ile alıyoruz. Geçtiğimiz yıllarda ki koleksiyon çizgisi look bütünlüğü ile yurt dışında yeri olabilecek bir yetenek. Bu yıl da bol alkış ile ayrılıyor. Mbfwi den.
Etraftaki her ses bu parçayı dolabıma almak istiyorum ile başlıyor. Açıkçası bende koleksiyonu izlerken tatmin oluyorum. Sportif ama şık grupların geçişleri  file detaylı parçaları, sade renkleri ile bodysuit elbiseler korseyi andıran bu detaylar oldukça etkileyici. Bu oluşturduğu yeni kadın stili oldukça kendinden emin saç stilindeki kırmızı parçalar yalın tek kulaktaki küpe detayı ile ben bu yeni kadından çok memnunum.










FACEBOOK       *        BLOGLOVIN       *       TWITTER  




1 yorum:

  1. Türk tasarımcıların içinde bana göre en yaratıcıların başında kesinlikle Özlem Kaya geliyor

    YanıtlaSil