5 Ekim 2013 Cumartesi

OFF DAY








Shirt Koton - Jean Dilvin - Bag Mudo - Shoes King - Bracelet Taja - Jacket Colin's






Herkese merhaba. Havalar birden soğudu ve ben bu duruma daha adapte olamadım. İnce montlarımı giyinmeden kabana geçmeyi de reddediyorum. Galiba hasta olacağım. Pazartesi ile beraber biz bloggerları yoğun bir hafta bekliyor. İstanbul moda haftası pazartesi başlıyor. Bienal ile çakışınca yeni yer olan Kuruçeşme Arena da yapılacak olan defileler ve mekan bakalım nasıl olacak. Ben bu sene moda haftasını Women Dergisi için takip ediyor olacağım. İnstagram hesabını ele geçirdiğim women dergisinin instagram hesabını ve sosyal medyalarını takipte kalın .
Womendergisi adıyla intagram hesabını takibe alabilirsiniz. Tabi bu arada kendi instagramımıda ihmal etmiyceğim benim için rookieicon takipleyebilirsiniz.











FACEBOOK       *        BLOGLOVIN      *       TWITTER






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder