29 Ekim 2012 Pazartesi

ANIMAL










Atlet/Tops Mango - Gömlek/Shirt Vintage - Pantolon/Pants İpekyol - Çanta/Bag Mango - Ayakkbı/Flats King - Kolye/Necklace Vintage - Bileklik/Bracelet Merter'den











Hayvan figürleri her zaman bana ilham vermiştir. Giyinirken de ayakkabımla olan aşkı pekiştirmek için kolyem ve leopar baskılı gömleğimi de kombinime ekledim. Biraz rockchic biraz da chic bir kombin ortay çıktı. bilekliğimi çok seviyorum. Merter de tesadüfen buldum ve bir tane oluşu da hemen almamı sağladı. Kelepçe formu ve anahtarıyla açılıyor.


  Neler yaptığıma gelince sanat günü ilan edip kendime bol bol galeri gezdim. Sezon açılmışken gidip görülecek çok sergi birikti. Nişantaşında ki galeri Modernist ve Tepe art galeriden kareler Kemal Güzel'in değişik prezentasyonlarının yer aldığı Tepe art da sanatçının, ilginç işleri yer alıyordu.











FACEBOOK    -    BLOGLOVIN    -    TWITTER



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder