23 Ekim 2012 Salı

IFW 3 DAYS CAT GIRL









Elbise/Dress Miss Selfirdge - Çanta/Bag Mango - Shoes/Wedges - Gözlük/Sunglesses Koton - Kolye/Necklace Bijoux - Bileklik/Braceler Rookieaccessory




Moda haftasının 3 günündeyiz. Siyah elbisem ve kedi gözlüklerimle ben hazırım. Siyahı altın renkleri ile kullanmayı seviyorum. Laydlike görünümünde ki elbisemi yılan kolyem ve bağcıklı ayakkabılarımla kombinledim. Bu gün defilelerin en erkeni  İpek Tohumcu'ya yetişmem güne süper başlamamı sağladı. Sonra Aslı Güler, Karma 2 en merak ettiğim defilelerden. Açılışı Selim Baklacı yaptı. İlgi çeken parçası  bence parka ile kombinlenen simli elbiseydi, Selma State'nin grace film müziği ile salınan kızlarının ilginç şapkası ilgi çekiciler listesine girdi. Bu gün Ifw en iyi defilelerini izledim diyebilirim. Merakla beklenen Özgür Masur defilesi Soul by Özgür Masur olarak nitelendirdiği markası seksi kırmızı ile başladı. "Denge" ismin verdiği koleksiyonun desenleri ilgi çekiciydi. Lale formunun fütürizme dönüşü etkiliyiciydi. İlgimi çeken diğer koleksiyon Hatice Gökçe'nin "Trans" adını verdiği koleksiyonu  eski uygarlıklarda kullanılan savaş aletlerinin bu kadar maskülen görünmesi ancak onun elinden olabilirdi.  Tuvana Büyükçınar'ın artdeko ile bezeli carliston kadınları günümüz modernizesinden nasibini almış. Başarılı ve tatmin edici bir koleksiyondu. Ve benim merakla ve beklediğim Zeynep Tosun defilesi, işlerinden keyif aldığım bu kadının beni hayal kırıklığına uğratmayacağını biliyordum The Hen ismini verdiği dişi bir koleksiyonla karşımızdaydı. Anka kuşu deseni, sert ve ateşli gösterdiği parçaların her biri ilham verici.











FACEBOOK   -   BLOGLOVIN   -   TWITTER




2 yorum:

  1. Saçlar süper! Elbisenin sırt detayını kolye ile tamamlamana bayıldım.

    Blogumda çekiliş var katılmak istersen beklerim,
    http://madamchic.blogspot.com/2012/10/one-jeans-four-outfit-part-2.html

    YanıtlaSil
  2. yüzyüze görüşebildiğimiz gün bugün hatırladımm! :) ayakkabıların çok güzeldi gerçekten ancak kolyenin arkadaki oyununu görememişim ben bu post iyi oldu :)

    YanıtlaSil