3 Ekim 2012 Çarşamba

LUXURIOUS








Gömlek/Shirt Kikiriki - Pantolon/Pants Bershka - Ayakkabı/Sneakers Collezione - Kolye/Necklace Rookieaccessory - Yüzük/Ring Prencess Bijoux - Bileklik/Bracelet Koton|Shoes&More|Zen Diamond









Rahat parçaları seviyorum jean gömlekleri kullanmayı da hem şık hem de spor havada olan parçaları genelde tercih ediyorum. Buda çok uygun fiyata aldığım ganimetlerimden, Öğle alakasız bir dükkana girersiniz  ve çok tarz bir parça bulursunuz. Mağazalara girerken ön yargılı olmayın ben çoğunlukla alakasız yerlerden çok iyi parçalar temin ediyorum. 













FACEBOOK   *   BLOGLOVIN   *   TWITTER 


2 yorum:

  1. aynen öyle.... mesela ben şuan bu ayakkabıları collezione'den aldığına inanamıyorum :O acaba hala varmıdır.. şayet varsa akşama hemen gidip alırım, hiç acımam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var mıdır bilmiyorum ama dene şansını belki daha güzeli ile karşılaşırsın :)

      Sil