16 Ekim 2012 Salı

IFW DAY 1














Üst/Tops Anne dolabından - Jean Colin's - Kemer/Belt Mango - Ceket/Jacket Koton - Çanta/Bag Bershka - Çanta/Heels Butigo by Özgür Masur - Kolye/Necklace |Bileklik/Bracelet  Rookieaccessory






IFW ilk günü ve yeni mekan Antrepoda keyifli 4 hızlı gün bizi bekliyor. Bu sene tasarımcı sayısının artışı ile geç saatlere kadar yerleşen defile takvimi oldukça zorladı. Bizleri, ilk defile genç tasarımcıların yer aldığı Karma defile ve Nihan Peker için yerimi aldım. Ve sade koleksiyonun en büyük özelliği her parçanın bir biri ile kombinlenebilir olması. İyi işçilikle hazırlanmış koleksiyonu dikkat çekiciydi. İkinci defile solo showu ile Şafak Tokur'un yine şaşırtacağını bildiğim için beklentim yüksekti. 3 temanın ilki deniz ile show başladı. sırayla bağlama ve zaman geldi. Zaman koleksiyonu, sunumuna hayran kaldığımı söylemeliyim. Uç noktada ama bu kadar özgün stil ve yorum olması harika. Çiğdem Akın koleksiyonun çıkış noktası Ada, bu adada periler,korsanlar ile bize büyülü bir dünya sergiledi. Koleksiyonun ötesine geçen bir showla unutulmazlar listesine girdi.Günseli Türkay, Dilek Hanif ve Atıl Kutoğlu ile devam eden ilk gün böyle geçti.

 Benim stilime gelince havanın kararsızlığı ile mavi oversize ceketimle rahat bir jean giyinmeyi tercih ettim ve yeni cicim Özgür Masur ayakkabımla kombinledim. Ve inanılmaz rahat ayakkabılar almaya niyetliyseniz tavsiye ederim. 















     FACEBOOK   -    BLOGLOVIN   -    TWITTER














6 yorum:

  1. yaa ne guzeldıı:) edanın cılgın fotolarımızı gondermesını beklemekteym :)

    YanıtlaSil
  2. Ayakkabılar harika! Çok fena aklıma girdin bi de tavsiye falan derken... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu kadar rahat olmalısını beklemiyordum. Al :)

      Sil
  3. Kombinin cok guzel olmus:) Ayakkabilar gercekten cok basarili!

    YanıtlaSil
  4. tam sokak modası tadında bir kombin. rengin uyumu ve şu Özgür Masur'un tasarımı olan ayakkabı şahane! :)

    YanıtlaSil