27 Ekim 2012 Cumartesi

MOTHER'S SKIRT









Gömlek/Shirt  Made With Love - Etek/Skirt Mother - Ayakkabı/Heels Çanta/Bag Mango - Kemer/Belt Collezione - Kolye/Necklace Gold - Yüzük/Ring Gold-Bazaar-Selda Okutan





Havaların güzel olduğu günden kalma stilim. Arkadaşımın nikahın da bende gelinden ilham aldım. Beyaz annemden kalma eteğimi giyindim. Gençliğinde giyindiği eteğin hala yepyeni durması harika.  Çiçekli bluzumla çok yakıştı. Bayram tatiliniz umarım iyi geçiyordur. Ben 3.gününde tadını çıkarmaya başladım. Bayramlık ruhunuzu bırakmadan, yeni cicilerinizle ayna karşına geçin.  Ve bol bol eğlenin, gezin.
















FACEBOOK    -    BLOGLOVIN    -    TWITTER 













2 yorum:

  1. Kombinin çok başarılı canım.

    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bende dun babanemın yaka kurkunu ve kase bordo montunu aldım ne varsa eskılerde var :)

    YanıtlaSil